Сайтът https://wellspace.bg/ е собственост на "УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ" ООД, ЕИК 208004180, и се администрира от дружеството.
„УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД, ЕИК 208004180, е търговско дружество, регистрирано в Република България, с данни за контакт адрес: Република България, гр, София 1836, ж.к. Левски Г, бл. 19, ап. 17, тел. +359878732723, е-mail: hello@wellspace.bg.
С факта на отваряне на Платформата от крайното устройство на потребителя, последният изразява съгласието си да се запознае с настоящите Общи условия за ползване на сайт, като съобразява поведението си с последните и ги спазва.
I. Дефиниции:
1. “Администратор на лични данни“ – физическо или юридическо лице, публичен орган, агенция или друга структура, която сама или съвместно с други определя целите и средствата за обработването на лични данни. В настоящия случай това е „УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД.
2. „IP Адрес” (“IP address”) е уникален идентификационен номер, асоцииращ устройство, Интернет страница или ресурс на Потребителя, по начин, който позволява локализирането им в глобалната Интернет мрежа.
3. “Бисквитки (cookies)” са малки текстови файлове, които се създават, достъпват, прочитат, модифицират или изтриват на твърдия диск на Крайния потребител;
4. „Злоумишлени действия” са действия или бездействия, нарушаващи Интернет етиката или нанасящи вреди, изпращане на нежелана поща (SPAM, JUNK MAIL), използване на недостатъци в системите с цел собствена облага или добиване на информация (HACK), извършване на действия, които могат да бъдат квалифицирани като промишлен шпионаж или саботаж, повреждане или разрушаване на системи или информационни масиви (CRACK), смущаване нормалната работа на платформата или останалите потребители на същия, извършване на каквито и да е било действия, които могат да се квалифицират като престъпление или административно нарушение по българското законодателство или по друго приложимо право.
6. “Клиент - Потребител” е всяко дееспособно физическо лице, което ползва предоставяните през Платформата услуги и което действа извън рамките на своята търговска дейност, занаят или професия.
7. „Специалист“ - физическо или юридическо лице, което предлага услуги и/или продукти чрез платформата с професионална или стопанска цел (напр. коуч, психолог, терапевт, консултант и др.).
8. „Дружество – юридическо лице, център“ - юридическо лице, което предлага услуги и/или продукти чрез един или повече специалисти посредством платформата.
9. „Посетител“ – всяко физическо лице, което достъпва платформата без да е регистрирало свой профил. Посетителите не могат да използват пълноценно предлаганите посредством платформата услуги. Те могат да търсят специалисти и услуги, но не могат да запазват час без да имат регистрация като клиент в платформата.
10. „Случайно събитие” е непредвидено към момента на сключването на договора обстоятелство от извънреден характер, което прави предоставянето на услугите обективно невъзможно.
11. „Услуги” са услугите, предоставяни посредством Платформата.
II. Териториален обхват
Функционирането на платформата не е ограничено териториално и същият може да бъде достъпен както от лица на територията на Република България, така и от лица, намиращи се извън пределите на Република България.
III. Цели и ценности
„УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД като администратор на платформата се стреми да изгради доверена и професионална общност, която споделя основните ценности на платформата, а именно:
Професионализъм - висок стандарт на професионално поведение и експертиза във всяка сфера на услугите, които се предоставят чрез платформата. Всеки специалист в платформата е задължен да демонстрира висока степен на компетентност и ангажираност в работата си.
Качество - качеството е основополагащо. Всеки аспект на платформата, от избора на специалисти до комуникацията с тях, е ориентиран към предоставяне на безкомпромисно качество и стойност за клиентите.
Подкрепа за цялостно благополучие - здравето е многопластово – физическо, умствено и емоционално. Платформата обединява специалисти, които се грижат за цялостното благополучие на клиентите, като се стремят да осигурят подкрепа и насърчаване на личностното развитие и холистично здраве.
Уважение - уважаваме уникалността на всеки човек. Всеки специалист трябва да проявява уважение към различията и да създава инклузивна и приветлива среда за всички свои клиенти.
Доверие - доверието е основата на всяко успешно взаимодействие. Вярваме в изграждането на прозрачни и честни отношения, които формират основата за дългосрочни професионални отношения и удовлетворение на клиентите.
Отговорност - Специалистите в платформата носят отговорност не само за качеството на услугите, които предоставят, но и за спазването на етичните стандарти и ценности, изброени по-горе.
IV. Регистрация в платформата и създаване на публичен профил:
Всеки специалист, желаещ да се регистрира и предлага услуги чрез платформата Wellspace, следва да отговаря на следните минимални изисквания:
А. Образование и квалификация
Завършено релевантно образование, курс или сертифицирана програма в съответната област (психология, коучинг, терапия, консултиране и др.);
Предоставяне на доказателства за квалификация при регистрация (сертификати, дипломи, удостоверения);
Изисква се актуализиране на квалификациите при промени в сертификатите или образованието.
Б. Професионален опит и репутация
Препоръчителен минимален опит от 1 година в съответната професионална сфера;
Описание на практиката, методите и направленията на работа в профила;
Препоръчително предоставяне на препоръки от предишни клиенти или партньори;
Положителен професионален имидж, онлайн репутация и липса на публични сигнали за неетично поведение;
Избягване на манипулативни практики или обещания за "гарантирани резултати".
В. Прозрачност на информацията
Всички описания на услуги, методи на работа и умения трябва да бъдат ясни и точни;
Забранява се използване на манипулативен език, подвеждащи обещания или внушения за гарантирани резултати;
Специалистите трябва да осигурят пълна и точна информация относно условията на работа.
Г. Законност на предлаганите услуги
Услугите трябва да са съвместими с действащото законодателство;
Забранява се публикуване на практики, забранени от закона или противоречащи на професионалните стандарти.
За да използват функционалностите на платформата, специалистите и дружествата / центровете следва да създадат профил чрез попълване на регистрационната форма, като предоставят вярна, точна и актуална информация. Създаването на профил в платформата преминава през следните основни стъпки:
4.1. Регистрация в платформата на специалист – физическо лице, предлагащо професионални услуги в съответствие с правилата на платформата:
4.1.1. Регистрация на профил:
Избор на тип профил: Специалист или Бизнес (Дружество/Холистичен център);
Регистрация чрез email или Google акаунт;
Въвеждане на данни: Име, фамилия, email, телефон, парола.
Изразяване на съгласие с Общите условия;
Изразяване на съгласие с политиката за поверителност;
Изпращане на автоматичен email за потвърждение на профила (верификация на email адрес);
4.2. Регистрация в платформата на бизнес профил на дружество / център – юридическо лице, в т.ч. и екип от специалисти, предлагащи съвместно услуги:
4.2.1 Регистрация на профил:
Избор на тип профил: Специалист или Бизнес (Дружество/Холистичен център);
Регистрация чрез email или Google акаунт;
Въвеждане на данни: наименование на дружеството, имена на представляващия, телефон, email, парола.
Изразяване на съгласие с Общите условия;
Изразяване на съгласие с политиката за поверителност;
Изпращане на автоматичен email за потвърждение на профила (верификация на email адрес);
4.3. Създаване на публичен профил:
След извършването на регистрация, регистрираният специалист или дружество / център следва да пристъпи към създаването на публичен профил.
Техническите стъпки в тази насока са следните:
Стъпка 1: Избор на абонаментен план:
Възможните абонаментни планове са: Старт, Премиум, Бизнес (пакет според броя на членовете в екипа) – повече за тях в раздел „Плащания“ от настоящите Общи условия. Лицето има право да избере предпочитана схема на плащане – месечна или годишна.
Всеки нов регистриран специалист ила право на 30-дневен безплатен пробен период;
Стъпка 2: Въвеждане на данни за начина на плащане на избрания план:
Добавяне на данни за банкова карта, които ще се използват за автоматично плащане след края на пробния период;
Първото плащане се извършва автоматично след изтичане на безплатния период, освен ако абонаментът не бъде отменен предварително.
Стъпка 3: Въвеждане на основни данни за съответното лице:
Специалистите следва да въведат данни за:
Име, фамилия, email, телефон; дата на раждане; пол.
По избор: име на дружеството на специалиста; уебсайт;
Адрес на обекта, в който се предоставя услугата.
Дружествата /Центровете следва да въведат данни за:
Наименование на дружеството на български език и на латиница;
email; уебсайт (по избор); мобилен/ стационарен телефон;
данни за фактура: Име на юридическо лице, ЕИК, ДДС номер, МОЛ;
Лице за контакт с Wellspace: Име, Фамилия, позиция, email;
Адрес на обекта, в който се предоставя услугата.
Стъпка 4: Въвеждане на основна информация за съответния специалист / дружество:
Области на работа;
Вид предлагани услуги;
Години професионален опит на Специалиста;
Формат на предлаганите услуги (присъствено, онлайн и др.);
Целеви групи;
Работни езици;
Свободно описание на дейността и предлаганите услуги от Специалиста или Дружеството;
Брой специалисти в екипа на Дружеството/Центъра;
Снимки на услугите (до 10 броя);
Видео представяне.
Стъпка 5: Въвеждане на данни за работно време и часова зона
Стъпка 6: Въвеждане на данни за квалификация на Специалиста
Образователна институция, степен, специалност;
Специализации, ако има такива;
Прикачване на документи: диплома, сертификати или други документи за правоспособност.
Стъпка 7: Активиране на достъп до таблото за управление
След успешно въвеждане на основните данни, специалистът получава достъп до административния панел (табло за управление). Платформата предоставя възможност за частично попълване и записване на информацията за довършване на по-късен етап.
Стъпка 8: Потвържденеи и насоки за следващи стъпки
След въвеждане на посочените по-горе данни от страна на администратора на платформата се изпраща се автоматичен email с инструкции за довършване на настройките на профила (създаване на каталог с услуги, календар, работни смени, екип, методи на плащане и др.).
Забележка № 1: При необходимост от съдействие от страна на специалиста или дружеството се осъществява кратък разговор или онлайн среща с администратор за предоставяне на допълнителни разяснения във връзка с настройките на календар, услуги, работно време и методи на плащане.
Забележка № 2: Специалистът / дружеството носи отговорност за верността на въведените данни, както и за истинността на предоставените документи, удостоверяващи придобита квалификация.
4.4. Проверка на създаден профил. Отказ за публикуване.
След попълване на необходимата информация и завършване на първоначалните настройки, профилът преминава към етап "В очакване на преглед". Служител на „УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД преглежда профила и извършва проверка на предоставената информация в срок до 5 работни дни от въвеждане на същата. След успешно одобрение, потребителят получава автоматичен email с линк за достъп до своя публичен профил.
„УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД си запазва правото да откаже регистрация или публикуване на профил на специалист / дружество във всеки един от следните случаи:
предоставена е непълна, невярна или подвеждаща информация;
съдържанието е в противоречие с политиките и принципите на платформата;
установено е поведение, несъвместимо с етичния кодекс или стандартите на платформата.
В случай на отказ за одобрение, специалистът получава кратка обосновка и инструкции за корекции с възможност за повторно разглеждане.
Забележка: Ако специалистът е с план „Премуим“ и предостави валидни документи за квалификация (диплома, сертификат) и минимум 5 години опит, се присъжда значка "Верифициран специалист".
V. Услуги, достъпни за регистрирани специалисти / центрове:
Платформата предлага интернет базирана услуга, която предоставя възможност на регистрирани Специалисти (включително индивидуални консултанти, коучове, терапевти), както и Дружества (напр. холистични центрове и други юридически лица) да представят и популяризират своите професионални услуги и продукти, да получават резервации от клиенти и да управляват своя график и консултантска практика.
5.1. Специалистите и Дружествата имат възможност посредством платформата самостоятелно да актуализират информацията си и да управляват съдържанието, видимо за Клиентите чрез Таблото за управление в платформата.
5.2. Платформата предоставя възможност за поддържане на каталог с предлаганите услуги по категория, име на услуга, времетраене, вид услуга (единична/групова), формат, цена и отстъпка, като специалистът има възможност да добавя нови категории услуги, единични услуги, групови услуги, пакет от услуги.
5.3. Специалистите и Дружествата разполагат с онлайн календар, в който могат да добавят нова резервация, да преглеждат резервации направени през платформата и да ги управляват. Платформата предоставя възможност за маркиране на блокирано време и заети часове. Календарът позолява допълнително настройки на часовите интервали за записване на час, максимален брой резервации на ден и минимално време за резервация преди часа.
Технически възможна е интеграция на календара с Google Calendar, Outlook, Apple Calendar.
5.4. Специалистите и Дружествата разполагат с достъп до модул Резервации, които включва списък на всички реервации (предстящи, минали и отменени) с подробна информация за тях. Технически е осигурена възможност за добавяне на нова резервация, преглед на отделна резервация, филтриране по период, търсене по референтен номер или клиент, сортиране по зададени критерии, експортиране на списъка.
5.5. Специалистите и Дружествата разполагат с достъп до модул Клиенти, който включва списък с клиенти, които са резервирали услуга през платформата или са въведени от тях (съществуващи клиенти).
5.6. Платформата осигурява техническа възможност за директна комуникация с Клиенти чрез интегриран чат или съобщения в платформата, с цел уточняване на детайли, потвърждение на резервации и предоставяне на допълнителна информация.
5.7. Отзиви - Специалистите и Дружествата имат достъп до отзивите, оставяни от потребители-клиенти след предоставяне на съответната услуга.
5.8. Маркетинг и промоционални услуги - платформата предоставя възможности за популяризиране на профила и услугите на Специалистите / Центровете чрез вътрешни маркетингови инструменти, като платени промоции, специални оферти и издигане в търсачката на платформата.
5.9. Отчети - платформата може да предоставя обобщени данни за извършени резервации, продажби, клиенти, членове на екипа и други статистически показатели, които подпомагат управлението и развитието на услугите.
VI. Заплащане на услуги:
6.1. Абонаментни планове:
Специалистите / дружествата, които предлагат услугите си посредством платформата могат да избират между следните абонаментни планове:
6.1.1. План Старт
Месечен абонамент: 39 лв./месец
Годишен абонамент (платен накуп): с 20% отстъпла
Бизнес профил с видео представяне и отзиви от клиенти
Каталог с услуги
Онлайн резервации 24/7
Календар и синхронизация с Google
Панел за управление на резервациите
База с данни на клиентите
Автоматични съобщения и известия към клиенти по email / SMS
Панел за комукация с клиенти и управление на отзивите
Директен линк за запазване на час към календара ви в Wellspace
Прекратяване по всяко време
Безплатен пробен период за 30 дни
6.1.2. План Премиум
Месечен абонамент: 59 лв./месец
Годишен абонамент (платен накуп): с 20% отстъпка
Услугите, включени в план “Старт”, както и:
Професионална консултация и насоки за оформление на профила
Възможност за получаване на бадж "Верифициран" и позициониране в „Препоръчани специалисти“ на база рейтинг
Маркетинг панел за създаване на промоции и ваучери
Възможност за сигурни онлайн плащания от клиенти директно към вашия профил в Stripe без допълнителни такси и комисионни
Отчети на ефективността и растежа на бизнеса ви
Възможност за публикуване на статии, свързани с профила, за по-голяма видимост
6.1.3. План Бизнес
Месечен абонамент: от 119 лв./месец (в зависимост от броя на членовете в екипа)
Годишен абонамент (платен накуп): с 20% отстъпка
Услугите, включени в план “Премиум”
Цялостно решение за управление и растеж на Вашия бизнес
Панел за управление на графика на специалистите в екипа Ви (до 5 служители)
Календар с резервации на всички Ваши обекти.
Забележка: Промоционалните цени са валидни за период от 12 месеца от датата на активиране на абонамента. След изтичане на този период, абонаментът се подновява автоматично по стандартните цени, освен ако не бъде прекратен предварително.
„УЕЛСПЕЙС КОЛНСУЛТИНГ“ ООД си запазва правото да променя цените на посочените по-горе абонаментни планове.
„УЕЛСПЕЙС КОЛНСУЛТИНГ“ ООД си запазва правото да въвежда промоционални цени на предлаганите услуги:
6.2. Възстановяване на средства при липса на резервации от клиенти-потребители:
С цел насърчаване доверието в платформата, „УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД като администратор на платформата предлага възможност за възстановяване на средства към регистрирани специалисти / дружества – нови абонати до размера на 3 месечни абонаментни такси, ако съответното лице като нов абонат не получи нито една резервация в рамките на 180 дни, считано от датата на регистрацията му и активирането на публичния му профил.
Условия за възстановяване:
От описаната по-горе възможност могат да се ползват само нови специалисти, които за първи път активират абонаментен месечен план.
Възстановяването на предплатени средства е възможно само за месечни абонаменти, за които не се ползват промоционални условия (като отстъпки).
Специалистът / Дружеството следва да прекрати абонамента си не по-рано от 180 дни от стартирането на абонамента, което включва 30-дневния пробен период, но преди датата на шесто таксуване от платформата.
Профилът на специалиста / дружеството следва да бъде пълноценно попълнен и активен през целия период, включително добавени услуги, работно време, работни смени, методи на плащане и актуални данни за контакт.
Специалистът / Дружеството следва да има качен актуален график с работни смени и календар със свободни часове за целия период.
Специалистът / Дружеството следва да не е отказал запитвания или резервации през този период.
През платформата следва да не е регистрирана нито една реална резервация или проведена среща.
Специалистът / Дружеството следва да е публикувал линк към своя профил и календар в платформата във всички свои канали за комуникация (например, уебсайт, социални мрежи, email подпис) и активно да информира своите клиенти за възможността да правят резервации през платформата.
Специалистът / Дружеството е длъжен да осигури ясна и пълна комуникация с активните си клиенти относно възможността за извършване на резервации през платформата. Това включва:
Информираност за активността на профила в платформата и наличността на услуги.
Насърчаване на клиентите да правят резервации чрез платформата.
Публикуване на актуални линкове към профила и календара през всички канали на комуникация със своите клиенти (email, социални мрежи, уебсайт и др.).
При възстановяване на средства за месечен абонамент, сумата ще бъде възстановена в рамките на 20 работни дни след одобрение на заявката.
VII. Ограничаване на профил. Деактивиране на профил. Заличаване на профил.
А. Ограничаване на профил:
„УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД като администратор на платформата си запазва правото да ограничи профил на специалист или дружество / център във всеки един от следните случаи:
7.1 Ниска оценка от клиенти – потребители:
• При рейтинг под 3 от 5 звезди, администраторът може: да предложи коригиращи действия; да ограничи видимостта на профила; да прекрати профила при липса на подобрение.
• При рейтинг под 3.0/5 (с поне 5 оценки) – ограничена видимост;
• При трайно нисък рейтинг – прекратяване на профила.
7.2 Некоректно поведение от страна на съответния специалист / дружество:
• Повтарящо се неявяване или оплаквания относно поведение;
• Нарушаване на граници или етични стандарти.
7.3 Нарушаване на условията за ползване на платформата:
• Публикуване на невярна информация;
• Рекламиране на външни услуги без съгласие;
• Злоупотреба с комуникационни инструменти (спам, натиск, нерегламентирани препратки).
Б. Деактивиране на профил:
„УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД като администратор на платформата си запазва правото да деактивира потребителски профил при просрочие на дължима вноска по абонаментния план в срок от 7 дни от датата на падежа на вноската.
В. Заличаване на профил:
Специалист / Дружество може да заличи даден профил по свое собствено желание.
VIII. Задължения на Специалистите / Дружествата, предлагащи услуги посредством платформата се задължават:
8.1. Да спазват ценностите на плаформата, подробно описани в раздел 3 от настоящите общи условия.
8.2. Да предоставят предлаганите от тях услуги добросъвестно и компетентно, като проявяват уважение, емпатия и грижа към всеки клиент.
8.3. Да предоставят ясна, точна и на разбираем език информация относно предлаганите от тях услуги и условия на работа, както и да не използват некоректни търговски практики по отношение на клиентите-потребители на тези услуги.
8.4. Да проявяват етика в комуникацията, като не използват реч на омраза, дискриминация, заплахи, обиди или манипулация; не оказват психологически натиск внушават страх или вина.
8.5. Да спазват принципите на защита на личните данни, както и конфиденциалност по отношение на получените от клиенти-потребители лични данни.
8.6. Да не разпространяват съдържание, което съдържа враждебност, обиди или дискриминация по пол, възраст, религия, етнос, ориентация, убеждения или увреждане, както и да сексуално неподходящо съдържание.
8.7. Да не публикуват реклама на външни продукти, услуги или други платформи без предварително изрично одобрение от страна на администратора на платформата. Всяка форма на реклама трябва да бъде разгледана и одобрена предварително, за да се гарантира, че тя съответства на етичните стандарти и целите на платформата.
IX. Ограничаване отговорността на „УЕЛСПЕЙС КОНСУЛТИНГ“ ООД
1. Дружеството предоставя платформата за ползване от специалиста и/или съответното юридическо лице, предлагащо услуги без обаче да гарантира, че ползването ще бъде непрекъснато, навременно, подсигурено и сигурно или безгрешно.
2. Дружеството не отговаря за каквито и да било загуби и/или повреди, произтичащи от технически проблеми, във връзка с ползването на платформата.
3. Дружеството не носи отговорност, ако специалиста и/или съответното юридическо лице не може да осъществи достъп до платформата, поради проблеми извън контрола на дружеството - софтуерен, хардуерен, проблем с връзката с Интернет или форсмажорни обстоятелства.
4. Дружеството си запазва правото за системна намеса във функционалността на платформата, както и за преустановяване на достъпа до него.
5. Дружеството не носи отговорност за верността, точността и актуалността на данните, публикувани в профилите на потребителите или специалистите.
6. Дружеството не носи отговорност за верността на данните и фактите, предоставени от потребители-клиенти в публикуваните от тях отзиви за специалисти и/или юридически лица, предлагащи услуги посредством платформата.
7. Дружеството не носи отговорност за верността, точността и актуалността на данните, публикувани в профилите на потребителите, специалистите и центровете.
8. Дружеството не носи отговорност за нарушение на чужди авторски права, извършено от потребител или специалист с профил в платформата.
9. Дружеството не носи отговорност относно актуалността на данните, публикувани в профилите на потребители и специалисти.
Х. Изменение на общите условия
Дружеството има право и може едностранно, по всяко време и без предварително предупреждение да измени настоящите Общи условия. Променените Общи условия за ползване на платформата ще бъдат публикувани на платформата. Всички изменения на настоящите Общи условия се прилагат занапред. Продължаването на ползването на платформата след извършени промени на Общите условия за ползване потвърждава приемането на измененията, които валидно обвързват Потребителя. Ако лицето не е съгласно с общите условия за ползване, то същото следва да не използва платформата.
ХI. Спорове
Всеки спор, произтичащ от или свързан с изпълнението, съответно – неизпълнението на тези общи условия, следва да се решава от страните чрез договаряне и с добрата воля на всяка една от тях. При невъзможност страните се договарят да решават спора пред компетентния за това български съд, определен съобразно правилата на родовата подсъдност, съгласно действащото право на Република България. В случай на частноправен спор с международен елемент съдът, който е компетентен да разгледа спора, следва да бъде определен по правилата на международното частно право. Приложимото право е това на Република България. В случай на частноправен спор с международен елемент, приложимото право следва да бъде определено по правилата на международното частно право.
Настоящите общи условия са приети на 23.05.2025 г.
Всякакви сигнали за нарушаване на настоящите Общи условия, както и запитвания във връзка с тях и по други въпроси, свързани с дейността, ползването и функционирането на https://wellspace.bg/ могат да бъдат отправяни от потребителите чрез изпращане на имейл на hello@wellspace.bg.